Kişisel gelişim kitaplarından oldum olası hep uzak durmuşumdur. Fakat bu kitap onlardan çok farklı. Gerçekten bazı şeyleri daha iyi düşünmeme ve daha farklı bakmamı sağladı. Sürekli pozitif düşünmekten ve hep en iyisini yapabileceğimiz mantığından vazgeçerek hayatta iyi şeylerin yanında kötü şeyler de yaşayabileceğimizin ve sonuçlarından kendimize bir şeyler katmamız gerektiğini anlatıyor. Kafaya takmamaktan daha çok doğru noktayı kafaya takmamız gerektiği mesajını veren bu kitabı okumanızı öneririm. Verdiği örnekler de oldukça güzel. Dili de akıcıydı.