ecem

Çok şeye sahibim. Ama onu düşünmek her şeyimi alıp götürüyor. Nelerim var! Fakat onsuz herşey bana hiç oluyor.
Sayfa 84
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evet, doğru, ben sadece bir gezgin, başıboş dolaşan biriyim bu dünyada. Peki siz, benden başka türlü müsünüz sanki?
Sayfa 74
Aşksız yaşam neye yarar Wilhelm!
Sayfa 37
Hayat beni sıkıyor, her şey beni sıkıyor. Okul profösörler, dersler, arkadaşlar...Hele kızlar... Hepsi beni sıkıyor, Hemde kusturacak kadar...
Sayfa 7
Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Herşey geçip gidiyor. Bu zamana kadar yaşadığım soğuk bir cehennemi andıran sözde "insan" dünyasında tek gerçek şey bu
Sayfa 112