Kitabın iki serisini toplam 4 gün içinde soluksuz okudum ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Yazarın anlatım üslubundaki naiflik, kitabın konusu ve olayların akışı mükemmel! Özellikle sağlık personellerinin hayatına değinmiş olan bu serilerin başucu kitabınız olacağına eminim.
Harun Özkan emeğine,kalemine sağlık...
Herkesin ölmeden önce okunması gereken kitap listesinde olması gerektiğini düşünüyorum.
Bu kitabı kısa bir zaman içerisinde soluksuz okumamı sağlayan, yazarın anlatım gücü, araştırmacı ruhunun satırlara yansıması oldu. Hayata bakış açımı değiştiren bir yazar ve en sevdiğim kitaplarından biri... Emeğinize sağlık