Ecem

"(...) benden okumak için kitap önermemi isteyenlerin kalbimi de istediklerini sanıyordum; hâlâ öyle!"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"her şeyin geçip gittiğine, yaşadıklarımızın geçmişte kaldığına kim inandırabilir bizi? anılarımızı avuç dolusu su gibi her sabah yüzümüze çarpmanın işe yaramayacağına kim inandırabilir?"
İnsanlar neden insanlara acı vermek istiyor? Dünyada yeterince acı yokmuş gibi.
Sayfa 124·Kitabı okudu
Bidünyakitapgrubu
Geçiyordum, uğradım, dayanamadım, çıktım.
Sayfa 255·Kitabı okudu
Bidünyakitapgrubu
"Yaşamak çok nadir bir şeydir. Çoğu insan sadece var olur." Oscar Wilde
Sayfa 15·Kitabı okudu
Bidünyakitapgrubu