ne zaman kendimi çıkmazda hissetsem veya negatif düşünceler beni boğsa sığındığım bir kitap. karamsarlığa kapıldığım günler açıp mutlaka okurum... canınız sıkıldıkça okuyabilirsiniz çok zevkli.
çok uzun zaman önce okumuştum unutmuşum tekrar okumak istedim ve gerek yokmuş açıkçası. hepimizin ezbere bildiği o klasik hikayelerden... vaktiniz bol ise okuyabilirsiniz.
BukreKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 201323,5bin okunma
tüm şiirleri benim için kıymetlidir fakat hikayesi ve güzelliğiyle Geri Gelen Mektup benim için bambaşka...
Mehtaplı yüzün Tanrı'yı kıskandırıyordur.
En hisli şiirden de örülmez bu güzellik.
Yaklaşması güç, senden uzaklaşması zordur
Kalbin işidir, gözle görülmez bu güzellik...
diziyi milyon kez izledim kitabını da sayısız kez okudum. her defasında farklı birine hak verdim. bazen Behlül haklı dedim bazen Bihter... bu olayda kimin haklı kimin haksız olduğuna karar veremiyorsunuz maalesef.
Aşk-ı MemnuHalid Ziya Uşaklıgil · Can Yayınları · 202122,9bin okunma