Ece

“Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok. Dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Beni hayal kırıklığına uğratan, benden başkası değil."
" Ve sen gelmiyorsun, çünkü gelmeye kendin ihtiyaç duyana kadar bekliyorsun... "
“kalbin, aşkın ve şiirin zamanı olan cennet zamanındayım. yani zamansızlıktayım.”
"neden herkes olduğundan daha sert görünmeye çabalıyor? bir insan, içini samimiyetle ortaya dökmeyi neden duygularına hakaret olarak kabul ediyor?"