ece

ece
@ecex0
“Neden onların gücü var?Çünkü bu gücü onlara siz veriyorsunuz.Ve sizler korkak olduğunuz müddetçe onların gücü hep olacaktır.Tüm bunlar,yani insanlığın bugün korkunç dediği şey,yeryüzündeki on insanın iradesinden ibaret ve on insan bunu yeniden yıkıp yok edebilir.Bir insan,yaşayan tek bir insan onlara karşı durarak bu gücü yerle bir edebilir.Fakat sizler boyun eğdiğiniz,belki paçamı kurtarabilirim dediğiniz müddetçe,onların can evinden vurmak yerine,onlara itaat ettiğiniz müddetçe,sizler sadece bir kölesiniz ve bunu da hak ediyorsunuz demektir.”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
bir amaca bağlanmayan ruh,yolunu kaybeder;çünkü,her yerde olmak hiçbir yerde olmamaktır.

ece

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
2020 8. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,9bin okunma
Sevgilim,dinle,senden rica ediyorum...bu,benim senden ilk ve son ricam...benim hatırım için yap bunu,her yaş gününde-çünkü yaş günü,insanın kendi üzerinde düşündüğü bir gündür-güller al ve onları vazoya koy.