''Kendimden ve insanlardan nefret ediyorum, insanlar hayvanların en sefilidir diyorum, fakat bu düşünce benim sinirlerimi bürüyor, hırpalıyor, mahvediyor.Adeta kabir azabı çekiyorum.''
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
''Haksızlıkların olmadığı bir dünya... İnsanların hepsinin mesut olduğu, hiç olmazsa iş bulduğu bir dünya... Hırsızlıkların,başkalarının hakkına tecavüz etmelerin bol bol bulunmadığı...Pardon efendim!Bol bol bulunmadığı ne demek?Hiç bulunmadığı bir dünya...''
''Kendini unutup aç gözlerle kıza baktı. Karşısında yaşamaya değer bir şey vardı işte;kazanmak için savaşmaya, mücadele etmeye ve evet, uğruna ölmeye. Kitaplar haklıydı. Dünyada böyle kadınlar da vardı. Karşısındaki onlardan biriydi.''