Sanırım Ecinniler'de bir yerde Dostoyevski, insanın mutlu olduğunu bilmediği için mutsuz olduğunu,tek sebebin bu olduğunu söyler.
Sayfa 178 - Metis·Kitabı okudu
Edebiyat
Hem sen bilmiyor musun ki, diye bağırdım kendisine, bilmiyor musun ki, insanoğlunun mutluluğu olduğu kadar felaketlere de ihtiyacı vardır!
Sayfa 270·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dostoyevski, Ecinniler'de, " insanın mutlu olduğunu bilmesiği için mutsuz olduğunu, tek sebebin bu olduğunu" Söyler.
Yirmi beş yıldır kımıltısızca durduğum yerden birden hareket ettim, yürümeye başladım cher ami; bu gidişim nereye bilmiyorum; ama artık hareket ettim… 
Sayfa 577·Kitabı okuyor
Alıntı
Acaba en iyisi pılıyı pırtıyı toplayıp durgun denizlerin ardındaki sakin adalara doğru dümen kırmak ve huzur içinde oralarda yaşama gözlerimizi yummak mı? 
Sayfa 512·Kitabı okuyor
Alıntı
..kaygısı yüzünden hem bedenen zayıflamış, hem ruhen çökmüştü.