إِقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ
- İkrâ' bismi Rabbikellezî hâlag
● "Yaradan Rabbinin adıyla oku"
Cebrail(a.s) ilk "oku" buyuruyor
"Ben okuma bilmem" diyor Habibî Zîşân (s.a.s)
Efendimizin Peygamberlikle şereflendiğinde ilk hadisi "ben bilmem'dir."
Peki ya biz kendimize bir bakıverelim, Her şeyi billiyor muyuz?
Bir yanda her şeyi bilen biz, öbür yanda
•"Bimediklerimi ayağımın altına koysam, başım göğe değerdi" diyen bir İmâm-ı Âzâm Ebû Hanîfe.
Biz ki Allah'ın ihsanda bulunduğu Mü'minleriz.
En çokta haddimizi bilmeliyiz.
Uğraşılarımız Rabbimizin adıyla değilse , okuduklarımızdan bir hayır ve bereket göremeyiz.
Ben biliyorum demek insanın helâkine sebebiyyet verir.
Verâ
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖