Hiçbir zaman anlamadı insanoğlu.
dünya birine kalacak olsaydı süleyman'a kalırdı.
ölüm satın alınsaydı nemrut tutar alırdı.
çıkmadık canlara derman bulurdu,
lokman hekim ölmedi mi?
bu yüzden hiç korkmadık biz,
umudumuz hep allah'tandı.
derdimize yüksel dedik, istediğin kadar yüksel!
nasıl olsa geçmeyecek misin?
zalimlere güçlen dedik, dilediğin kadar güçlen!
nasıl olsa düşmeyecek misin?
öyle oldu, olacak.
bu dünya iyiyle kötünün arasında bir yerde
ama günü geldiğinde iyilerden taraf olacak.
Haluk Bilginer
İnce ince dokunur bazen anlatamazsın.
Ne kadar çok birikmiştir oysa içinde sustukların,
Parmak uçlarında yürüyor sanırken usul usul,
paldır küldür yuvarlanmıştır yüreğinden inançların.
Sen çal dostum,
Ben dinlerim...
İçine attıklarını coşkulu coşkulu çal.
Yarım kalan zamanlara inat, çal.
Tüm sessizliğe tüm gürültüye karşı çal.
Meydan okurcasına nefes nefese,
Tükenmişcesine küskün küskün.
Çal...
Ben dinlerim...