📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Özellikle, o iğrenç yarı umutsuzlukta, yarı inançta, kahrından kendini bilinçli olarak 40 yıl canlı canlı gömmede ; zoraki yaratılmış, ama gene de bir ölçüde durumunun bu kuşkulu çaresizliğinde ; tatmin edilmemiş içine işlemiş isteklerin zehrinde ; yıllarca alınan kararların hemen arkasından gelen pişmanlıkların sarsıntılı tereddüdünde....
Kitap hakkında yazacak ya da kayda değer söylecek bir şey yok. Edebi açıdan baktığımda aman aman diyecek bir hikaye bir konuda yok. Hayata dair insana dair kısa hikayelerden oluşan kitapta yine kitapla aynı ismi taşıyan filler ölüme yalnız gider başlıklı hikayeyi beğendim. Okuyan herkes ve okuyacak olan herkes eminim içinden bir ya da iki hikayeyi beğenir kitabın tamamı için aynı şeyi söyleyemem. Sade bir dille traji komik hikayelerin de yer aldığı bir kitap. Benim açımdan çokta okunmaya değer bir kitap değil...
Martin Eden ; yarı otobiyografik bir kitap ki otobiyografiyi okumayı sevdiğimi sanmıyorum ama bu bi harikaydı. Jack londonun hayatından kesitlerle uyarladığı sınıf farklılıklarını zihniyetlerin çatışmasını değer farklılıklarının aşkın , vefanın , şöhretin bir potada eritildiği bir dünya klasiği. Okurken emin olun büyük bir zevk alacağınız bir eser.