Çok önceleri okumuştum, bir Serenad değildi ama okura tattırdıkları yadsınamaz,mesela Pachalbel 'in Canon eseri geçiyordu bir bölümde o kadar güzel betimlemelerle anlatılmıştı ki hemen açıp dinlemek istemiştim, o kadar güzel bir eserle bu kitap vesilesiyle tanışmıştım bu da bendeki bir izi kitabın bıraktığı..