Eda ATIŞ

Sık sık şöyle teselli ederim kendimi: “Pekâlâ! Hadi bakalım! Yaşlı yürek! Bir felaket geldi başına: tadını çıkar onun, mutluluğun gibi!”
Alıntı
Reklam
Zordur insanlarla yaşamak, çünkü çok zordur susmak.
zor hakikaten·Kitabı okudu
Felsefe
Sahiden, soylu sözlerle dolduruyorsunuz ağzınızı: üçkâğıtçılar sizi, yüreğinizin kabardığına inanalım mı yoksa!
Harikasın be Nietzsche·Kitabı okudu
Felsefe
Bu yüzden hafife alacağım sizi,
Ne zararı dokunur ki bana böcekler ve yusufçuklar da konsa çıkınıma!
yaşasın yusufçuklar·Kitabı okudu
Nietzsche Felsefesi
Ne çıplak, ne de giyinik halinizle tahammül edebiliyorum size; işte budur içimin sıkıntısı, siz şimdinin insanları!
İnsan