İşin garip şaşmaya değer yanı, Tanrının gerçekten var olması değil, böyle bir fikrin, Tanrı ihtiyacı fikrinin, insan gibi vahşi, zararlı yaratığın kafasında yer edebilmesi...
İşte iki yüz ruble. Yeminle söylüyorum, bunu kabul etmelisiniz, yoksa... yoksa dünyada herkes birbirine düşman olmalı! Ama yeryüzünde kardeşler de var... Soylu ruhunuz bunu anlamalı!