Bu bir kısır döngü...Kadın eğitimi olmadığı için haklarından yoksun, eğitim almamasının nedeni de haklarından yoksun olması. Unutmayalım ki kadınların köleleştirilmesi çok eski ve büyük bir konudur ve biz çoğunlukla onları bizden ayıran girdabı anlamak istemeyiz.