Eda

-Yaşanmamış bir yaşam sebebiyle suçluluk ve yararsızlık batması bedeli-
Sayfa 283·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan, anlama aracılık eden tek varlıktır.
Sayfa 245·Kitabı okudu
Kimse ölüm korkusundan azade değildir.
Sayfa 54·Kitabı okudu
Hepimiz yalnızlığını çektiğimizi bilmediğimiz bir şey yüzünden yalnızız.
Sayfa 119·Kitabı okudu
Dünya güzeldi, içim de güzel olsun istedim.İçimde bir suçluluk, hatta kötülük yokmuş gibi yaparsam, yavaş yavaş kötülüğü unuturdum. Böylece hiçbir şey olmamış gibi yapmaya başladım. Hiçbir şey olmamış gibi yaparsanız ve gerçekten de hiçbir şey olmuyorsa,hiçbir şey olmaz sonunda.
Sayfa 89·Kitabı okudu