Eda BİRCAN

Eda BİRCAN
@edaabircann
"Beni ben yapan en büyük değerin ve umudumu diri tutanın kitaplar olduğunu anladığımdan beri okuyorum."
Canım kitaplarım :)
Muhitim beni tatmin edemediği müddetçe onlardan uzaklaşmaya ve beni doyuran kitaplarıma dönmeye mecburum.
Sayfa 9·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık yalnızca çaresiz ruhumun yakınmalarını dinliyorum.
Sayfa 9 - Ayrıntı Yayınları, 12.basım·Kitabı okudu
Edebiyat
Elbette, iyileşmenin tek gerçek yolu, sevgiyi dışarıda bırakmak değil; sevginin bir kez daha akmasına izin vermekti.
Sayfa 185 - Yakamoz yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat
Kendinizi hayata dürüstçe bakabilecek kadar güçlü hissediyorsanız bir bakımevinde bir süre vakit geçirin. Orada gerçekten yalnız olan bir sürü insan var ve herhangi birimiz, her an oradaki hastalardan biri olabiliriz.
Sayfa 181 - Yakamoz yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat
Her zaman.
Dürüstlük, her şeyden daha iyidir.
Sayfa 165 - Yakamoz yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat