📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Var idim, ama ne idim; anlayamıyordum. Gelişimini tamamlayamamış organizmalar, küveze konulmuş bebekler gibiydim; ama çok hızlı büyüyordum. İlk dadım, ilk aşkımın adı oldu. Leylâ!..”
“Gittikçe, annem ve babama karşı daha bağımsız oluyorum. Böyle genç olsam da, annemden daha fazla, hayata cesaretle bağlı ve sağlam bir adalet duygum var. Ne istediğimi biliyorum, bir hedefim, bir görüşüm var, bir inancım ve bir sevgilim var. Bırakın beni kendim olayım, o zaman memnun olurum!”