keşke sonu böyle olmasaydı, kalbim sana çok kırık sana Vatanabe diye ağlama hissiyle yazıyorum bunları. heyecanla gecenin bir yarısı okuduğum kitabın beni darp edeceğini nasıl bile bilirdim ki?! ölümü çokça düşündüğüm şu günlerde var oluş sancısı içinde olan bir kahramlar yığını bana nasıl hissettirdi emin değilim. Murakami'den ilk kitabım ama sonuncu olmayacağı kesin. sadece bir yenisine başlamak için biraz soluklanmaya ihtiyacım var, hissediyorum.