Eda

Eda
İnsanlar kırıcıydı, kitaplara kaçtım.
Unutmak istiyorum zaman zaman, Ne yapsam, ne etsem olmuyor, Kabulleniyorum, Kabulleniyorum da -gelgelelim- İçim içimi yiyor... Nasıl ki, unutamaz insan Bir kez gerçekten sevdi mi... ..... Senin anlayacağın Elâgözlüm şimdiden Alıştırıyorum kendimi...
Sayfa 27
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnızlık sade şurda burda değil, Düşüncede, hatırada ve dilekte.
Sayfa 23
Şiir
Benim gibi kulun çok dünyada, Allah'ım!.. Ekmek derdi, aşk derdi unutturdu seni. İnsan hatırlamıyor dün ne yediğini.
Sayfa 18 - Arz-ı Hâl
Şiir