Muhteşem bir kitaptı.
Kitabı yaklaşık bir aydır sindire sindire okudum ve gerçekten de bazı satırların defalarca okunması gerektiğini ve çoğu yerde geçen cümleleri bile uzun uzadıya düşünüp anlaşılması gereken bir kitap olduğunu farkettim. Çok ince dersleri ve sağlam tahlilleri olan bir kitap. Her şey Lau Salomé denilen çoğu düşünür ve sanatçıyı kendine hayran bıraktıran bu kadının yine çoğu bilinen kişilerin tedavisini gerçekleştiren Josef Breuer'e kitabımızın baş ve ana karaketeri Nietzsche için yazdığı bir yardım mektubuyla başlar...
İçine girilmesi zor ama içine girince de çıkmak istenilmeyen bir oyun, bu oyunun baş karakterlerinin iç ve gizli dünyası, dile getirilmeyen itiraflar, bir yığın pişmanlıklar, geçmişin izleri ve bsir yığın iç çatışmalar....
Soluk soluğa değil de sindire sindire, düşüne düşüne ve en önemlisi ise anlayarak okuyacağınız bir kitap olsun... Çok güzeldi, pişman olmazsınız..
İyi okumalar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim alınyazım yalnızlığın uzak karanlıklarında hakikati aramak. Oğlum Zerdüşt, bilgelikle olgunlaşacak ama bu yolda ona yalnızca bir kartal eşlik edecek. Dünyadaki en yalnız adam o olacak.