eda coşkun

eda coşkun
@edaile
Küçük kalmayı başaran nadir uzaylılardan birtanesi….

eda coşkun

, bir kitabı okumaya başladı
İmam Gazali
9.2/10 · 564 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bedenim
Puan vermedi
Bazı kitaplar zamanından önce elinize geçmezdir efenim. Önünüzde durur, bakışırsınız iki kumrular gibi, lakin ruhun yüreğin bedenin hazır olmadan erişmez o kaynaga. Ta ki…… işte o an elimde oldugu an hemhal oldugun vakit sen sen değilsindir…. İyi okumalar
Düşünce
Kendini AffetAdem Güneş · Timaş Yayınları · 20211,416 okunma
Neden beni artık istemiyorlardı ki? Annemin babam yzaktayken okulda öğretmenlik yapmam için bana ihtiyacı yok muydu? On beş yaş evde durmak için çok mu büyük bir yaştı? Ben evden ayrıldıktan sonra nohudu kim kavurup kızartacaktı? Kim kuyudan su taşıyacaktı?
Sayfa 233
Ama Kevser nine, her canlının ömrü aynı uzunlukta değil ki? -Bitecek olduktan sonra gerisinin önemi yok evladım, mesele kelebek olabilmekte. Bu kelebek bir tırtıl idi, koza örmeseydi kelebek olamazdı, kelebek olamasaydı çiçeği bilemezdi. Ademoğlu da bu misaldir. KİMİ TIRTIL OLARAK KALIR da çıkamaz daracık dünyasından, kimi de kozasında çürür, kimi belki kelebek olmayı başarır ama dünya onu aldatır da hakikati göremez, kimi de öyle bir kelebek olur ki Rabbine yürür
Sayfa 10 - eşik·Kitabı okudu
Tadamadım bir türlü Hayatın tadını, Oturup kalıncaya dek evde kitaplarla beraber. Yoktur bana göre ilimden daha değerli bir şey. İstemiyorum bu yüzden ondan başka bir dost. İnsanlarla karışıp zaman öldürmektedir anca zelilik. Ko onları artık ve yaşa aziz olarak, baş olarak
Sayfa 23·Kitabı okudu
Düşünce