eda coşkun

eda coşkun
@edaile
Küçük kalmayı başaran nadir uzaylılardan birtanesi….
Açık sözlü olmak iyidir iyi, en kötü ihtimalle sonradan kaybedeceklerini en başta kaybedersin. Mark Twain
Söz
eda coşkun
İşte önümdeki Basamak. Bende o basamağa basabilirsem şayet, .....
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Karpuzu kestin. Baktın ki kabak. Gene de zorla yiyecek misin o karpuzu?" Mine Urgan şöyle der: "Bu cümleyi duyduktan sonra başladığım her ne ise hoşlanmadığım yerde bırakmaya karar verdim. Kitabı da, insanı da..." Mina Urgan
eda coşkun
Absofot mein motto 👍