eda coşkun

eda coşkun
@edaile
Küçük kalmayı başaran nadir uzaylılardan birtanesi….
Bugüne kadar okuduğum en güzel alıntılardan biri
Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.
Sayfa 88 - Yapı Kredi Yayınları, 83. baskı·Kitabı okudu
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hangi kitabı açtıysam seni okudum yıllardır
Sayfa 28 - Everest·Kitabı okudu
Edebiyat
Gece seni bulamıyorum, Gündüz ise bulduklarımı söyleyecek cesareti, gece Sen ikindi namazına müteakip bir uğra sevdiceğim...:)
Sayfa 87
Deneme
- Hiç bitmiyecek mi senin bu okuman? (...) - Bitmiyecek - Hiç mi ? - Hiç - Niyetin kâtip olmak mı yani? - - Hayır - Ya? - İnsan olmak Orhan Kemal
Edebiyat
Açık sözlü olmak iyidir iyi, en kötü ihtimalle sonradan kaybedeceklerini en başta kaybedersin. Mark Twain
Söz