📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Lina gitmek istemediği hiçbir yere gitmiyor. Bir daha o lağım ağzından ona dair bir ima çıkarsa evveliyatını sikerim senin. Konuşacaksan benimle konuşacaksın sadece, ona gözün bile değmeyecek."
"Ölemezsin. Ben hayatıma giren insanları kaybetmekten çok sıkıldım, Lina. Ölemezsin."
"Ölmem. Bazen dayanılmaz oluyor ama yaşamam gerektiğini biliyorum."
"Çünkü bazı insanlar böyle yaşar."