"İntikam isteyen, bir mezar da kendine kazar, duymadın mı hiç?"
"İntikam mı istiyorsun? Bu mu istediğin?"
"Ben korkağın tekiyim. Sence intikam istiyor olabilir miyim?"
"En çok çaresiz bırakılanlar ister intikamı Lina. Öldürmek değil belki ama korktuğu kadar korkutmak ister."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cesurlar bir kere, korkaklar bin kere ölür, derler. Bugün benim bininci ölüşüm. Bir dahaki ölüşüm korkaklığımdan olmayacak. Köşeye sıkışırsam sırtımı çaresizliğime dayardım.
"Beni korumak zorunda değilsin."
"Korumakta çok başarılı olduğumu söyleyemem."
"Herkesin kurtarılamayacağını en iyi senin bilmen gerekmiyor mu?"
"Aksine, ben birini neyin öldürdüğünü ya da öldürebileceğini çok iyi bildiğimden arkamı dönemiyorum."