bir kitabı rüyanızda görebilir misiniz? ben gördüm hem de içindekiler kısmına kadar ama kitabın ismini, yazarını asla hatırlamıyorum. kitaplığın tozlu raflarından alınmış, yıpranmış bir cildi olan saman sarısı bir kitaptı. kitaptan o kadar etkilenip arkasında kalan boş yapraklarına not bırakıyorum. hele ki yıpranmış bir kitapsa asla yapmayacağım bir şeyi yapıyorum. işin garip yanıysa bu kitabı okuyan herkesin aklına annesi ve yaşanmışlıkları gelirken benim aklıma babam geliyor oluşu . en son hatırladığım bi yazar olmaya çalışım, beni buna layık görmeyişleri ve ben babam için boş sayfaları doldurmaya başlarken hüngür hüngür ağlayışım…
“Aşırı güvensiz olduğum için kusura bakmayın” dedim. “ Ama siz yaşamımı çekilir kılan tek varlıksınız” Böyle bir şey söylemenin hiç de zamanı değildi; ama onu orda böyle dikilirken görünce dayanamadım. “ Eğer giderseniz, herhalde canıma kıyardım.”
"Kimsiniz? Kimsiniz? Kimsiniz?"
"Hepiniz dostum olun. Yapayalnızım."
"Yapayalnızım... Yapayalnızım..”
"Ne tuhaf bir gezegen!" diye düşündü Küçük
Prens. "Her yer kuru, her yer sivri, her yer sert ve acımasız. İnsanlarda da düş kurabilme gücü hiç yokmuş. Ne söylerseniz onu tekrarlıyorlar. Benim gezegenimde bir çiçeğim vardı, söze ilk o başlardı..."