Peki doğruluktan ayrılmanın bozduğu ve doğruluğun güçlendirdiği şeyi yozlaştırırsak, onunla yaşayabilir miyiz? Ya da benliğimizdeki o doğruluk ve eğrilikle ilgili şeyi, bedenden aşağı mı görüyoruz yoksa?
"Ayaklarımızın altında bir zemin yok artık. Bir çatımız da. Gelecek yok. Geçmişin izleriyse çoktan silinmeye başladı. Aşk, bize bu sonsuz boşlukta ev olacak tek şey."