Kitabı bitirdikten sonra durup bir aynaya baktım.. Ben daha yolun başında bile değilim dedim. Bazı şeyler için geç kaldığımı hissini farketmek üzdü beni.. Olsun yine de hiçbir zaman bunun farkına varmamak daha da üzücü olabilirdi. Şöyle bir beni kabuğumdan çıkmaya zorlayan bir kitap oldu.. İyiki de okumuşumm..
Ne yaşadıysanız yüzünüze yansır.. İnsanın yüzü bir kitap gibi okunabilir. İfadeniz bomboşsa da hiçbir şey yaşamadığınız fark edilir. Bundan kaçının, montonluktan uzaklaşın. Yüzünüz ifadesiz kalmasın..