eda

ben tek başımaydım, onlar ise yalnızdı. Bülent Parlak
Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"gücünüzü zekâ sanıyorsunuz, şiddetinizi ahlâk, cehaletinizi büyüklük.."
1000Kitap
“insanlar kendilerini kaybetmişler onlara acıyorum”
1000Kitap
Aslında insanın canını en çok acıtan şey; Hayal kırıklıkları değil, yaşanması mümkünken yaşayamadığı mutluluklardır. Geç kalmadan henüz vakit varken ve yaşanması mümkünken yaşanmalı her şey. Ertelenmemeli, yarın geç olması ile meşhurdur, unutulmamalı.
İnsan ve Duygular
Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaptaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim :) - Cemil Meriç