📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyanın halleri diye düşündüm ertesi gün. Neva caddesi boyunca şu iki olay aklıma gelince, nasıl tuhaf, nasılda anlaşılmaz oyunlar oynuyor alın yazımız bize. Acaba arzuladığımız bir şeye hiç kavuştuğumuz olmuş mudur? Kavuşmak için var gücümüzü harcadığımız bir şeyi elde etmişliğimiz…Galiba bunun tam tersi oluyor hayatta…Yinede tuhaflıkta hiçbir şey Neva Bulvarı’nın eline su dökemez.
Bir tarafta deniz bir tarafta İtalya…işte yoksul Rus kulübeleride görünmeye başladı. Şu uzakta beliren benim evim mi? Pencerede oturan kadın annem mi? Annem benim, kurtar şu zavallı oğlunu; onun ağrıyan başını, akıt şu gözyaşlarını…Ona neler yaptılar, görüyor musun? Zavallı yetim oğlunu bas bağrına; ona yer yok bu dünyada. Her yerden kovuyorlar oğlunu. Anneciğim şu zavallı oğluna acı…