Eda

Ne zaman vaktin var?dedi.Her zaman.Ona bu sözü söylemedim tabii.Her zaman vakti olanlara saygı duyulmaz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Daha iyi olabilecek miyim?demeye dilim varmıyor,buna cesaret edemiyorum.Çünkü,denedim efendim, olmadı.
Sizi ilk gördüğüm andan itibaren o kadar sevdim ki,size bir mektup yazmadan,bütün olup bitenleri anlatmadan edemedim.
Ben,çiçeklere bakmasını bilmediğim gibi,kendime bakmasını da bilmiyorum.Ben,yalnızlığı istemekle suçlanıp yalnızlığa mahkûm edildim.
Beni anlamıyorlardı zararı yok.Zaten beni daha kimler anlamadı.