Her şeye yeniden başlamak da mümkün değildi. İstesem de mümkün değildi.Nerede kaldığımı unuttuğuma göre,baştan başlamak için de birtakım yetenekler gerekliydi;daha talihli doğmuş olmak gerekliydi meselâ.Yeni bir dil öğrenebilmek için,hiç dil bilmemek gerekliydi.
Hayır,gerçekten ölmedi;çünkü ben yaşayamazdım ölseydi.Bunu biliyordu.Bu kadar yakınımda olduğunu bilmiyordum ama,sen bir yerde var olursan yaşayabilirim ancak demiştim.Nasıl olursan ol,var olduğunu bilmek bana yeter demiştim.
Birlikte hiç resim çektirmemiştik.Bir sürü şey gibi bunu da yapamadık nedense; bir türlü olmadı.Bir koşuşma,durmadan bir şeylerle uğraşma…Neden koşuyorduk,acelemiz neydi?