Eda

Ne yaşadığım hayatı beğeniyor, ne yenisine gidebilecek kudreti kendimde buluyordum. Her şeyden düpedüz kopmuştum.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Fakat arada bu uçurum daima kalacaktı.Ara sıra onun üstünden ellerimiz birbirine uzanacak,sonra ben küskün,o ümitli kendi dünyalarımıza dönecektik.
Dinlemesini biliyorsun,ki bu mühim bir meziyettir. Hiçbir işe yaramasa bile insanın boşluğunu örter,karşısındakiyle aynı seviyeye çıkarır!
Ben aşktan daima kaçtım.Hiç sevmedim.Belki bir eksiğim oldu.Fakat rahatım.Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir.Şu veya bu şekilde... Fakat daima ödersiniz...Hiçbir şey olmasa,bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz.
Bu korkunç değişikliğin tek nedeni,kendine inanmayı bırakıp başkalarına inanmaya başlamasıydı.Kendine inanmaktan vazgeçmiş,başkalarına inanmaya başlamıştı,çünkü kendine inanarak yaşamak çok zordu.