Ben aşktan daima kaçtım.Hiç sevmedim.Belki bir eksiğim oldu.Fakat rahatım.Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir.Şu veya bu şekilde... Fakat daima ödersiniz...Hiçbir şey olmasa,bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz.
Bu korkunç değişikliğin tek nedeni,kendine inanmayı bırakıp başkalarına inanmaya başlamasıydı.Kendine inanmaktan vazgeçmiş,başkalarına inanmaya başlamıştı,çünkü kendine inanarak yaşamak çok zordu.