Eda

Okumaktan başka tattığı,yaşadığı tek sevinç yoktu.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Onunla çok iyi anlaşıyorduk,sonra ayrıldık.Birçok alanda birbirimize benziyorduk.Oysa dostlukla benzerlik birbirleriyle anlaşamaz.
Yargılamakta,kınamakta,ayıplamakta acele etmeyin!Bu en kolay yoldur;kendinizi bu tür kolaycılıklara kapılmaktan alıkoyun.
+Seni burada yaşamaya zorlayan ne? -Ruhum için,sevgili dost.Ruhum ancak burada,sizin yanınızda ısınıyor.
Neden böyle oluyor bilmiyorum Zaman bir başka dile geçti Çiçek açar gibi ağlıyorum.