"İnsan doğası içerisinde yaşamın anlamlı olmasının belirli koşulları var, tesadüfen olmuyor.Bu koşulların neler olduğunun bilincine varmamız lazım. İnsan o coşkuyu yakalayamazsa suni şeylerle o boşluğu doldurmaya çalışıyor. Peki ya yaşamda güçlü olmak? Ne zaman insan kendisini güçlü hisseder? Bunun için önce kendini keşfedeceksin... "
" Şiirler yazdım, kitaplar okudum
Elime bir bardak aldım, onu yeniden oydum
Derinlerde kaldım böyle bir zaman
Kim bulmuş ki yerini, kim ne anlamış sanki mutluluktan
Ey yağmur sonları, loş bahçeler, akşam sefaları
Söyleşin benimle biraz bir kere gelmiş bulundum. "