Eda

Selanik'teki evimin balkonu, zannederim çok daha genişti bu odanınkinden... Zannederim derken içim acıyor, insan doğduğu şehri, yaşadığı evi unutabilir mi? Elbette unutamaz ama zaman,hatıraları siliyor birer birer. "Ölüm,şehirlerimizi kaybetmekle başlar." Kim söylemişti bu cümleyi hatırlayamıyorum, ne yazık ki doğru... Doğru lakin eksik. Ölüm, şehirlerimizi kaybetmekle başlar, vatanımızı kaybetmekle neticelenir.
Reklam
Evet,acı,hep acı ve keder. Ne yazık ki ömrümüzün büyük durakları bu ızdıraptan ibaret...
Sayfa 92·Kitabı okudu

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
7 günde okudu
·
2021 20. kitabı
Kitami Masao
8.3/10 · 134 okunma
Ancak bu dünyada hiçbir şey ebediyen sürmez. Dolayısıyla neşe, ikinci dakikada birincidekinden daha az canlıdır;üçüncü dakikada biraz daha zayıflar. En sonunda da bütünüyle yok olur ve yeniden eski normal halimize döneriz; tıpkı durgun suya atılan bir taşın neden olduğu halkaların en sonunda suyun yüzeyiyle bir olup yitmesi gibi.