Yasin

Yasin
@edebiruh
''Ben bu dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.''
Kim olduğunu hatırlayamadığı için kendisi, nereden geldiğini unutamadığı için bir başkası olamayan adamın dilemmâsı bizimkisi.
Sayfa 25 - Profil Kitap·Kitabı okudu
Reklam
Sorularla aradığımızı, cevaplarda kaybettiğimizi bir anlayabilseydik, can evimizin camsız duvarlarina perde dikmezdik öz canımızdan.
Sayfa 17 - Profil Kitap·Kitabı okudu
İnsan dediğin nedir ki bir arayış hikayesinden başka?
Sayfa 15 - Profil Kitap·Kitabı okudu
İçinde bir şeyler hayır diyorsa, sen de hayır demelisin.
Sayfa 33·Kitabı okudu
İnsanın tek bilmesi gereken, insan olduğu ve öyle kalmak istediğidir.