Herkese merhaba!
Bu defa sizlere bir şiir kitabı ile geldim:
Bünyamin Dizlek'ten "Düşük Bir Omuzun Hikâyesidir"
Kitap, okuyucuyu modern şiirin yalnızlık, özlem ve melankoli dolu sularına çağırıyor.
Dizlek, günlük hayattan beslenen, herkesin kendi deneyimlerinden bir parça bulabileceği temaları işliyor şiirlerinde...
Şair, anlaşılır ve sade bir dille yazmayı tercih etmiş.
Bu, şiire yeni başlayanlar için okumayı kolaylaştırabilir ve keyifli hale getirebilir.
Kitap boyunca hakim olan hava, oldukça ağırbaşlı ve içe dönük. Temelde hep bir bekleyiş, bir eksiklik duygusu okuyucuya geçiyor.
Okuma süreci, bir kış manzarasını izlemek gibi bir his uyandırıyor, sakinleştirici ama aynı zamanda soğuk ve mesafeli. Şairin oluşturduğu imgeler, okuyucunun kendi kişisel geçmişine göre farklı anlamlar kazanabilir.
Eğer şiirde derin bir kederi ve modern zamanların yalnızlığını aramaktan hoşlanıyorsanız, Bünyamin Dizlek'in bu çalışmasına bir göz atabilirsiniz.
Sizlere kitaptan bir şiir bırakıp kaçıyorum.
KAR
Son tanesi de düştü...
O kibar çekiç
Kimsenin omzunu incitmeden
Çaktı dünyaya rengini
Doğrusu sesi bile çıkmadı
Ya da en içinden söyledi şarkısını...
#BünyaminDizlek #DüşükBirOmuzunHikâyesidir #ŞiirKitabı #KitapDeğerlendirmesi #BookstagramTürkiye #OkumaGünlüğü #Edebiyat #NeOkudum