Dr Gülseren hanım klinik ortamından bi kesit sunmuş bize hikayenin acıklı dokunuşu dışında doktor hanımın gözünden hasta analizleri bir fizyoterapist olarak çok yol gösterici oldu benim için. Bir çırpıda okunan güzel bir kitap
-Neden kör olduk?
-Bilmiyorum, bunun nedeni belki bir gün keşfedilir.
-Ne düşündüğümü söylememi ister misin?
-Söyle.
-Sonradan kör olmadığımızı düşünüyorum. Biz zaten kördük.
-Gören körler mi?
-Gördüğü halde görmeyen körler...
Sayfa 244 - Doktorun karısı ve doktor arasındaki diyalog·Kitabı okudu