Esma

Esma
•Welat xemgîn û ez xemgîn im. 𓃵 anitsayac.com
Bir ben miyim aykırı, bu dünyadaki?
Sayfa 85
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim de yok:)
Hiç arkadaşım yoktu. Gidecek yerim de yoktu...
Sayfa 69
Alıntı
Şefkatim o kadar derindi ki bazen kendimi ona sessiz bir hayranlık duyarken yakalardım.
Alıntı
Bana göre fahişeler ne insan ne de kadındı, daha çok deliler ya da aptallardı...
Sayfa 39
Alıntı
Sevilmek, aşık olmak... bu sözcükler hem kaba hem de saçmaydı ve gerçekten sizi tatmin etse de, oldukça ciddi bir şekilde söylenmiş olsa da bir kısmını bile duyduğumda melankoli tapınağımın çökmesine ve dümdüz olmasına neden oluyor.
Sayfa 28
Alıntı