Cezaevi yaşamının, özellikle kadınlar için nasıl bir
şey olduğunu merak ediyordum. Belki de bunun nedeni, birçok ünlü aydının çeşitli dönemlerde"siyasi suç" yüzünden hapse atıldığı bir ülkede yaşıyor olmamdı"
Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor. Bu zamana kadar yaşadığım, soğuk bir cehennemi andıran sözde "insan'' dünyasında tek gerçek şey bu.
O gece saçlarım ağarmaya başladı.
Her şeye olan güvenimi kaybettim. Herkesten şüpheleniyordum.Dünyanın işleyişindeki tüm umut,sempati ya da neşe
kavramlarına sonsuza kadar yabancılaştım.