Esma

Esma
•Welat xemgîn û ez xemgîn im. 𓃵 anitsayac.com
Cezaevi yaşamının, özellikle kadınlar için nasıl bir şey olduğunu merak ediyordum. Belki de bunun nedeni, birçok ünlü aydının çeşitli dönemlerde"siyasi suç" yüzünden hapse atıldığı bir ülkede yaşıyor olmamdı"
Sayfa 8
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tüm benliğimi yitirdim.
Ben hâlâ, ölmeyi bile becerememiş utanmaz, aptal bir hayaletten, ‘yaşayan bir cesetten’ başka bir şey değildim.
Alıntı
Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor. Bu zamana kadar yaşadığım, soğuk bir cehennemi andıran sözde "insan'' dünyasında tek gerçek şey bu.
Sayfa 119
Alıntı
O gece saçlarım ağarmaya başladı. Her şeye olan güvenimi kaybettim. Herkesten şüpheleniyordum.Dünyanın işleyişindeki tüm umut,sempati ya da neşe kavramlarına sonsuza kadar yabancılaştım.
Sayfa 97
Alıntı