esma d.

esma d.
Psikolojik Danışman
71 okur puanı
Mart 2018 tarihinde katıldı
Ne de olsa insan her zaman biraz suçludur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah şu belirsizlik, nasıl da eziyet ediyordu bana...
Söz konusu başkalarının derdi olunca nasil da hep daha zeki ve nesnel oluruz.
Ama insan genç olunca ateşin ve ölümün her zaman başkalarına sıçrayacagini düşünür.
Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla...
1000Kitap