Elfi

Elfi
@efsena13
“Gelmiş geçmiş en iyi günlerdi, gelmiş geçmiş en kötü günlerdi; hem bilgelik hem ahmaklık çağıydı; hem inancın devriydi hem şüpheciliğin; hem Aydınlık hem Karanlık mevsimdi; umudun baharı, umutsuzluğun kışıydı…”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yokluğun, cehennemin öbür adıdır Üşüyorum, kapama gözlerini…
Makul beyaz peynirlerle rakılar yuvarladık Deli güzel tiyatrolar düşledik
Gündeste, s.40