Çünkü ben bu yola çıkarken iki mezar kazmıştım yaşamak için ellerimi kana bulamayı bile göze almıştım. Çünkü ben ailemi yaşatmak için her şeyi yapardım. Çünkü 𝐛𝐚𝐳𝐢 𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧𝐥𝐚𝐫 𝐛𝐨𝐲𝐥𝐞 𝐲𝐚𝐬𝐚𝐫
Kitap çok güzeldi olaylar biraz karışık olsada hem komik hem hüzünlendiren bi hikâyeydi sizi hem güldürsün hem hüzünlendirsin ve merak içinde bi kitap okumak isterseniz bakabiliirsiinizz
Saka ve SanrıMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20252,498 okunma