Eftal

Eftal
@eftlkosr
"Ve kitaptaki insanları , sokaktakilerden daha çok sevdim.”
Öğrenci
atauni
14 Şubat 2005
22 okur puanı
Ekim 2021 tarihinde katıldı

Eftal

, bir kitap okudu
10/10
·90 syf.·
Beğendi
·
2022 3. kitabı
Victor Hugo
8/10 · 152,6bin okunma
Reklam
" Artık apacık bir şey vardı : Bu sorunlar çözümsüzdür diyerek hiçbir şey yapmadan oturup kalmanın, salt düşünmenin ve acı çekmenin zamanı değildi. Hemen, şu anda, çabucak bir şeyler yapması gerekirdi. Ya bunları yapacaktı ya da... — Ya da yaşamaktan büsbütün vazgeçeceksin! - diye birden öfkeyle bağırdı.
Sayfa 55 - Raskolnikov·Kitabı okudu
Dünya Klasikleri
" Kışın ortasında, içimde mağlup edilemez bir yaz olduğunu fark ettim... "
Sayfa 27 - kapı yayınları
Kişisel Gelişim
Bir bebeğin elleri secdeye uzanmalı ve ateşler şahının hayalleri paramparça olmalıydı....
Sayfa 11·Kitabı okudu
Hayat