"Ah,insanlar niçin her şeyi anlayamıyorlar? Beş dakika,on dakika,yarım saat kendilerini unutsalar;kendilerini karşılarındakinin yerine koysalar;tam onun gibi-fakat hiç eksiksiz ve tam- onun gibi duysalar,her şey ne kadar yerli yerinde olacak.Hayır! İllâ ki zıddiyetler,öfkeler,yanlış anlaşmalar,kıskançlıklar,inatlar,şüpheler,hâkim olmak arzuları..."