Eğer ölecek olursam ve bu çemberin dışına çıkarsam, yokluğumu hissederler mi? Ya da ne kadar süreyle bunu hissederler? Kaç gün? İnsanoğlu böyle geçicidir. Kendi varlığına en çok inandığı, sevdiklerinin anılarında ve kalplerinde derin izler bıraktığını sandığı yerlerde bile, hızla silinip gider.
"Benim ihtiyacım olan biraz yüreklendirme, biraz güleryüz, biraz da yolumun açılmasıydı; ama sen bunun yerine yolumu kapattın, tabii bunu kendime başka bir yol seçmem için iyi niyetle yaptın."
"Ah, ne delilikler yaptım bir bilsen. Elinin değdiği kapı tokmağını öptüm, dairene girmeden önce fırlatıp attığın bir pro izmaritini çaldım ve onu, dudakların değmiş olduğu için artık kutsal bir nesne saydım."