yıl sonunda okumalarımın sayısını genellikle pek yetersiz buluyorum. çok
daha fazla okumam gerektiğini düşünerek yaşadığım söylenebilir bu durumda. temel ilkem, herhangi bir kitabı, herhangi bir anda, istediğim için, istek duyduğum için okumak. istek duymadığım bir kitap, karşımda duruyorsa, beni rahatsız bile edebilir.